26 November 2012

La Iaia Heliogábal BCN 13 de novembre de 2012


Abans de llegir recordeu les dues dates finals de la gira de La Iaia



Novembre 29, 2012 @ 00:00
Budweiser Live Circuit - Sala Supersonic
Cádiz
Desembre 02, 2012 @ 19:00
Final de gira - Teatre L'Atlàntida
Vic






Nerdo, t'envío lo que se m'ha ocurregut respecte al fatídic dia del helio...

Aquí va la meva crònica del concert de la iaia.

Sabia que el 14 i 15 de novembre tocava La Iaia al Heliogàbal però les entrades eren esgotades i donava per impossible l’opció d’anar-hi. De cop se’m va obrir un gran cel quan el meu germà, en Víctor, em va dir que hi podria anar gràcies a un amic seu si després del concert li escrivia la crònica per la seva web…
Vaig donar salts i salts d’alegria, em vaig posar a escoltar les ratlles del banyador mentre cantava, ballava i escollia quina roba em posaria. Ràpidament vaig trucar a un company de la feina per suplicar-li que em canviés el torn i pogués plegar a les 23:30, el concert començava a les 00:00.  A les 23:32 ja era dins d’un taxi amb la càmera penjada al coll direcció al hèlio per arribar una mica abans, buscar un bon lloc per fer les fotos i petar la primera birra...
Quan vaig obrir la porta només hi havia confeti a terra i el grup ja recollint. El concert començava a les 10.... No sé on collons havia llegit que era a les 12! El meu vaixell... plegant les veles...





Vaig poder parlar amb La Iaia una estona. Sóc molt fan i una mica massa pesada, per tant la meva cara no els hi era nova. Em vaig maleïr tot el camí de tornada a casa també pensant en com li ho explicaria al meu germà i al seu amic. Tampoc hagués pogut anar els següents dies doncs el favor del meu company de feina ja l’havia cremat.Aquella nit no vaig poder deixar de pensar com havia estat aquell concert en el que no hi vaig ser-hi fins que em vaig adormir.
El meu únic cònsol ara, son dos entrades per aquest diumenge a les 19 o´clock amb el meu germà a l’Atlàndida de Vic on faran el seu darrer concert de gira on penso sortir amb la càmera ben plena de fotos!

TEXT de Susana Company

No comments:

Post a Comment

Tu opinión es importante

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...